Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek pozarządowych organizacji non profit a zaufanie społeczne

Tytuł:
Wizerunek pozarządowych organizacji non profit a zaufanie społeczne
Autorzy:
Koszembar-Wiklik, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
non-profit
organizacja pozarządowa
zaufanie społeczne
public relations
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pozarządowe organizacje non profit nie mogą działać bez zaufania społecznego. Uzależnione od funduszy publicznych i prywatnych sponsorów muszą dbać o swój wizerunek. Działania public relations, a szczególnie dobre kontakty z mediami mogą zwiększyć akceptację społeczną i zapewnić pozytywny wizerunek organizacji.
Non governmental organizations non-profit are not able to operate without social confidence. This organization, dependent on the public funds and the private sponsors, have to take care of their image. Public relations activities, especially good contacts with the media, are able to increase a society approval and secure positive organization image.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies