Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczne inicjatywy jako czynnik kształtujący wartość firmy

Tytuł:
Społeczne inicjatywy jako czynnik kształtujący wartość firmy
Autorzy:
Bugla, P.
Szewczyk, P.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
inicjatywy społeczne
odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa
niematerialne zasoby firmy
social initiatives
corporate social responsibility
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule została przedstawiona koncepcja społecznej odpowiedzialności, a przede wszystkim najbardziej widoczna część tejże strategii - społeczne zaangażowanie przedsiębiorstwa. Wskazano korzyści wynikające dla przedsiębiorstw z podejmowanych inicjatyw społecznych oraz ich wpływ na ocenę firmy.
The concept of corporate social responsibility was presented in this paper especially the most visible part of this strategy - corporate community involvement. The benefits for companies providing such programs to local communities were indicated as their impact on company's assessment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies