Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The start-up properties of the BWP-1 armored personnel carrier UTD-20 engine supplied with IZ-40 or F-34 fuel. Part 2, Testing start-up properties of the BWP-1 armored personnel carrier UTD-20 engine supplied with IZ-40 or F-34 fuel

Tytuł:
The start-up properties of the BWP-1 armored personnel carrier UTD-20 engine supplied with IZ-40 or F-34 fuel. Part 2, Testing start-up properties of the BWP-1 armored personnel carrier UTD-20 engine supplied with IZ-40 or F-34 fuel
Autorzy:
Baczewski, K.
Koliński, K.
Kałdoński, T.
Pszczółkowski, J.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
tłokowe silniki spalinowe
rozruch w niskiej temperaturze
internal combustion piston engines
start-up in low temperature
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Presented in this article are the test results of IZ-40 diesel fuel and F-34 impact on the start-up properties of a BWP-1 armored personnel carrier diesel UTD-20 engine. Natural engine start-up and start-up heater-aided tests were conducted. A testing method was worked out that included the operation instruction requirements as a military vehicle engine. The evaluation of fuel impact on the start-up processes was conducted based on the temperature dependability analysis of creating the first ignition and starting the engine for both tested fuels.
Przedstawiono wyniki badań wpływu oleju napędowego IZ-40 i paliwa F-34 na właściwości rozruchowe silnika o zapłonie samoczynnym typu UTD-20 bojowego wozu piechoty BWP-1. Przeprowadzono badania rozruchu naturalnego silnika i rozruchu wspomaganego za pomocą podgrzewacza rozruchowego. Opracowano metodykę badań uwzględniającą wymagania instrukcji eksploatacji jako silnika pojazdu wojskowego. Oceny wpływu paliwa na procesy rozruchowe dokonano na podstawie analizy zależności czasów powstania pierwszego zapłonu i uruchomienia silnika od temperatury dla obydwu badanych paliw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies