Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social responsibility of the manufacturer in a scope of product safety

Tytuł:
Social responsibility of the manufacturer in a scope of product safety
Autorzy:
Hąbek, P.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
CSR
RAPEX
HERMES
interesariusze
ochrona konsumenta
stakeholders
consumer protection
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper product safety issues were presented from the perspective of running a socially responsible company. The first part outlined the concept of corporate social responsibility (CSR). Then two initiatives related to this concept were presented, stressing the themes on consumer protection. Next the regulations and systems to ensure the health and safety of consumers were discussed.
W artykule przedstawiona została problematyka bezpieczeństwa produktów z perspektywy działania przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego. W pierwszej części zarysowano pojęcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR). W dalszej kolejności zaprezentowano dwie inicjatywy związane z tą koncepcją, a w szczególności zwrócono uwagę na zawartą w nich tematykę ochrony konsumentów. Następnie omówiono regulacje prawne oraz systemy mające na celu zapewnienie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa konsumentów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies