Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie koncepcji marketingu zakupów w przedsiębiorstwie

Tytuł:
Zastosowanie koncepcji marketingu zakupów w przedsiębiorstwie
Autorzy:
Waśkowski, Z.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
koncepcja marketingu zakupów
przedsiębiorstwo
purchase marketing orientation
enterprise
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In total marketing orientated company purchase in involved. Penetration and active looking for good suppliers on B2B market in one of the most important goals every buyer. Purchase processes can be very difficult and risk to realize then purchase team centre should be organized. Modern purchase marketing orientation is based on partnership relations between suppliers and customers to increase total value offered to final consumers. When the active (aggressive) selling is not enough it can be another field to compete and strategic key to success.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies