Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Combustion stability for early and late direct hydrogen injection in a dual fuel diesel engine

Tytuł:
Combustion stability for early and late direct hydrogen injection in a dual fuel diesel engine
Autorzy:
Siadkowska, Ksenia
Barański, Grzegorz
Data publikacji:
2024
Słowa kluczowe:
diesel engine
direct hydrogen injection
dual fuel
combustion engine
hydrogen
silnik Diesla
bezpośredni wtrysk wodoru
system dwupaliwowy
silnik spalinowy
wodór
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents an analysis of the experimental results of direct hydrogen injection in a dual-fuel diesel engine. The test object is a four-cylinder, four-stroke ADCR engine. The parameters like: indicated mean effective pressure, peak pressure, angle of maximum pressure and released heat were analyzed. Statistical analysis of the obtained results was carried out for each cylinder separately for four different hydrogen doses. Both early and late direct hydrogen injection were analyzed. The significance of the differences for each of the analyzed parameters and type of injection was determined. The stability of the combustion process was evaluated using the coefficient of variation CoV(IMEP).
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa nr SONP/SP/546092/2022 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2024).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies