Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Testy komputerowe jako sposób sprawdzenia wiedzy uczniów

Nadzór nad testami wiedzy studentów z wykorzystaniem komputera zwiększa obiektywizm i wiarygodność wyników. Rozwiązanie to daje możliwość nie tylko do sprawdzania wiedzy uczniów, ale także do ich poprawiania. Pomaga zwiększyć poziom przyswojenia jednostek dydaktycznych dyscypliny. Pozwala także zaoszczędzić czas pracy nauczyciela poświęcany do sprawdzania prac uczniów. Badania eksperymentalne potwierdziły wysoki stopień gotowości studentów do postrzegania i zapamiętywania informacji w testach komputerowych opartych na szkoleniach. Pozwala to na personalizowanie edukacji, z uwzględnieniem indywidualnych cech uczniów i samego procesu uczenia się.
Test control of knowledge of students using a computer enhances objectivity and reliability of the results. It gives an opportunity not only to check the students’ knowledge, but also to correct them. It helps increase the level of assimilation of didactic units of the discipline. It allows you to save the time of the teacher to check student work. Experimental research has confirmed a high degree of readiness of students to perceive and remember information in a training computer-based testing. This allows to personalize the education, taking into account the individual characteristics of students and the learning process itself.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies