Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci niepełnosprawne w polskich szkołach – bariery architektoniczne

Obecnie w Polsce funkcjonuje liczna grupa dzieci niepełnosprawnych. Mają one możliwość podejmowania nauki w trzech rodzajach placówek edukacyjnych – szkole masowej, specjalnej i integracyjnej. W artykule porównano wymienione typy szkół pod względem warunków kształcenia i jakości dostosowania obiektów do potrzeb dzieci niepełnosprawnych. Obraz funkcjonowania placówek integracyjnych w Polsce przedstawiono na przykładzie Zespołu Szkół nr 11 znajdującego się we Wrocławiu.
Currently, there is a sizeable group of disabled children, in Poland. They have a chance to learn in three types of educational establishments – public, special and integrated schools. In the article mentioned above types of schools were compared in terms of educational conditions and a quality of a building adaptation to disabled children’s needs. The complex of schools number 11, located in Wrocław, was shown as an example of the integrated establishments functioning in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies