Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing and logistics : oriented procurement of resources by the Armed Forces of the Republic of Poland as a sign of operations rationalization

Tytuł:
Marketing and logistics : oriented procurement of resources by the Armed Forces of the Republic of Poland as a sign of operations rationalization
Autorzy:
Maj, J.
Świerszcz, K.
Bartosiewicz, S.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
logistics
marketing
military operations
market economy
logistyka
operacje militarne
gospodarka rynkowa
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This publication aims at discussing one of the most vital aspects for military operations, that is marketing and logistics-related procurement of resources, which is a sign of rational operations in the current, competitive, market economy. This issue is presented in three aspects: 1. Attempt at defining rationality of operations; 2. Integration of logistics and marketing as an expression of rationalization of operations; 3. Marketing and logistics-oriented process of procuring resources by the Armed Forces of RP. Analytic and synthetic method is applied to provide an in-depth analysis of the problem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies