Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Active Blended Learning for Administration of Networks – Case Study

Tytuł:
Active Blended Learning for Administration of Networks – Case Study
Autorzy:
Goetzen, P.
Kopańska, J.
Kuraś, D.
Mühren, A.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
blended learning
e-learning
blend-xl
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
It can be observed that the number of students learning at engineer faculties has been dropping for several years. There may be many reasons for such a situation and difficult study program can be one of them. Academic teachers try new teaching methodologies to make their courses more attractive. On the other hand courses are often attended by very large groups of students and they are not motivated well to learn. The initiative described in the article is an attempt to apply active and blended learning to solve these problems. Traditional means of delivering knowledge are blended with web learning materials and collaboration tools. In consequence, students understand the course content better and they get better final grades. Great enthusiasm can be seen on both sides – students as well as academic teachers. What is more, students change their attitude from being too much individualistic to a group of students being capable to cluster around the task. Finally, they can form a group and work in a team.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies