Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konkurencyjność przedsiębiorstwa jako podstawa do konkurencyjności kraju

Tytuł:
Konkurencyjność przedsiębiorstwa jako podstawa do konkurencyjności kraju
Autorzy:
Cherep, A.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
competitiveness
market development
market segmentation
konkurencyjność
rozwój rynku
segmentacja rynku
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaprezentowano analizy dotyczące wpływu konkurencyjności przedsiebiorstwa na konkurencyjność kraju. Skoncentrowano się na wybranych aspektach działań, jakie mogą podejmować organizacje. Możliwe są następujące warianty: sprzedaż na nowych rynkach regionalnych i międzynarodowych, rozszerzenie funkcji produktu, nowe domeny aplikacji dla starych produktów, zróżnicowanie produktów w celu dostosowania do wymogów określonych segmentów konsumenckich na rynku.
The strategy of market development should have an effect due to revealing new market segments, where demand for old products was sufficient for products sales and receipt of the planned income. Some possible variants are as follows: sales on new regional or international markets; expansion of product functions; new application domains for old products; variation of products for the purpose of its adaptation to the requirements of certain market consumer segments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies