Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zdolności komunikacyjne jako miara pozafinansowej efektywności organizacji sektora zdrowia

Tytuł:
Zdolności komunikacyjne jako miara pozafinansowej efektywności organizacji sektora zdrowia
Autorzy:
Jopkiewicz, S.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
pozafinansowe miary efektywności
zdolności komunikacyjne
efektywność organizacji
sektor zdrowia
non-financial performance measures
communication skills
health sector
effectiveness of organization
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Badanie pozafinansowych miar efektywności poprzez zdolności komunikacyjne organizacji, wymaga zrozumienia istoty relacji usługowej i jej specyficznego charakteru. Działania te istotne są nie tylko dla sektora zdrowia, ponieważ pozwalają tworzyć zestawy miar i tym samym stopniowo poprawiać jakość świadczeń, ale również są ważne dla rozwoju nauk o zarządzaniu w aspekcie ekonomizacji usług zdrowotnych. Dalszy rozwój teorio - poznawczy pozafinansowych miar efektywności będzie jednak zależny od procesu urynkowienia, który zachodzi w reformowanym sektorze zdrowia. Pacjenci identyfikują efektywne formy komunikacji z usługodawcami, rolą zaś placówek i ich personelu staje się usprawnianie preferowanych przez pacjentów sposobów komunikowania się, tak by podnosić jakość świadczonych usług.
The study by the non - financial performance measures communication skills the organization requires understanding of the relationship service and its specific character. These activities are important not only for the health sector, as it allows to create sets of measurements and thus gradually improve the quality of services, but also for the development of management science in the context of economization of health services. Further development of cognitive theory - non - financial performance measures, however, will depend on the process of transition, which takes place in the reformed health sector. Patients identify effective form of communication with service providers, the role of the institutions and their staff become preferred by patients, improving ways to communicate, in order to improve the quality of services provide.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies