Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Context-social model of prosumption in e-commerce : analysis of a prototype solution for clothing industry

Tytuł:
Context-social model of prosumption in e-commerce : analysis of a prototype solution for clothing industry
Autorzy:
Woźniakowski, T.
Nowakowska, M.
Nafkha, R.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
prosumption
rating system
fashion industry
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to look at cooperation practices between producers and prosumers in e-commerce and to explore future possibilities. The paper presents project of an innovative solution utilizing habits of social media users to provide valuable suggestion to clothes’ purchasers. Described system will enable not only acquiring opinions on specific products by also its correlations with other items. Recommendation system could be also utilized by clothes manufactures and sellers to deliver valuable data about consumers real opinions and preferences. The last decade has seen a considerable increase of online shops for fashion goods. Technological advancements, improvements in logistics, and changes in buyer behavior have led to a dissemination of apparel goods and respective data on the Web.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies