Tytuł pozycji:
Inżynierskie metody oceny stanu technicznego drogi w terenie górskim
Niniejszy artykuł przybliży Czytelnikowi problematykę związaną z inżynierskimi metodami oceny stanu technicznego dróg w terenie górskim na podstawie „Ekspertyzy stanu technicznego drogi i obiektów inżynierskich w obszarze objętym powodzią w sierpniu 2006 roku, droga krajowa nr 3, odcinek Piechowice – Szklarska Poręba, km 480 + 300 do km 487 + 740”, zleconej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, a zrealizowanej przez firmę Tarcopol Sp. z o.o.
This article will help the reader to understand the problems connected with engineering methods of estimating the technical state of roads in the highlands, based on „The expertise of the technical state of road and its infrastructure in the area flooded in July 2006, domestic road no 3, section Piechowice – Szklarska Poręba, km 480 + 300 to km 487 + 740”, ordered by Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (the general directorate of roads and bridges), conducted by the Tarcopol Sp. z o.o. Company.