Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Educating buildings" – learning sustainability through displayed design

Tytuł:
"Educating buildings" – learning sustainability through displayed design
Autorzy:
Kuczia, P.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
sustainable architecture
education for sustainable development
architektura zrównoważona
edukacja dla zrównoważonego rozwoju
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Technical development, legal requirements, economic impulses and public awareness lead to increased demand for sustainable buildings. Constantly developing increasingly sophisticated technologies become more and more incomprehensible and unfamiliar to occupants and visitors. Exposing sustainable solutions attractively and presenting corresponding information about them directly in the buildings, will increase the knowledge of sustainability. As a result, acceptance will rise, occupants are inspired to proper use and encouraged to future sustainable constructions. Based on analyses of built examples and planning an innovative model building, new concepts and project recommendations for exhibiting sustainable solutions and techniques have been developed. They are compiled in a bilingual compendium "Educating Buildings".
Postęp techniczny, wymogi prawne, bodźce ekonomiczne i wzrost świadomości społeczeństwa podnoszą wymagania w stosunku do rozwiązań zrównoważonych w budynkach. W efekcie wzrasta ich kompleksowość i pojawia się konieczność implementacji nowych technologii. Dla użytkowników stają się one coraz bardziej niezrozumiałe i obce. Przez atrakcyjne wyeksponowanie rozwiązań zrównoważonych i udostępnianie informacji o nich bezpośrednio w budynkach możliwe jest podniesienie stanu wiedzy w tej dziedzinie. Prowadzi to do wzrostu stopnia akceptacji rozwiązań zrównoważonych, stymuluje do prawidłowego ich użytkowania i obsługi oraz zachęca do powielania. W oparciu o analizę istniejących obiektów i modelowy projekt opracowano uniwersalne wytyczne projektowe dotyczące przedsięwzięć ekspozycyjnych, które opublikowano w dwujęzycznym kompendium pt. Educating Buildings.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies