Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Perspektywy doskonalenia procesu komunikacji przedsiębiorstw z klientami i kooperantami dzięki wykorzystaniu internetowych programów konwersacyjnych

Tytuł:
Perspektywy doskonalenia procesu komunikacji przedsiębiorstw z klientami i kooperantami dzięki wykorzystaniu internetowych programów konwersacyjnych
Autorzy:
Janas, A.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
program konwersacyjny
wirtualny asystent
komunikacja w e-biznesie
konwersacyjne programy w biznesie
conversational program
chatbot
e-communication in business
conversational programs in business
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article shows current communication forms between companies, their partners and clients. Moreover, it indicates weak points of current solutions and prove that chatbots are a compromise between traditional and electronic communication ways. A significant aim of the article is to present chatbots as a highly innovative way of customer service and benefits they offer to companies and their clients.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies