Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modeling a Climate of Innovation in the Company as a Key to Success

Tytuł:
Modeling a Climate of Innovation in the Company as a Key to Success
Autorzy:
Syper M.
Tematy:
INNOVATION CLIMATE
ECONOMICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Organizational climate, forming the background for human activities in a company as well as the almost tangible managerial culture, is an important factor defining efficiency. It can facilitate achieving targets, but it can also be a destructive factor hampering company effectiveness. Thus, modeling a climate of innovation supporting employee self-reliance and responsibility becomes a vital problem facing the modern manager. An innovational climate supported by a horizontally complex organizational structure free of formalism stimulates the enterprise. Another important factor is acquiescence to either relevant creativity or risk. A major value of such a climate is the creative approach to problem solving and broad employee creativity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies