Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strony internetowe jako element komunikowania tożsamości. Przypadek banków

Tytuł:
Strony internetowe jako element komunikowania tożsamości. Przypadek banków
CORPORATE WEBSITES AS A TOOL OF COMMUNICATING IDENTITY. BANKS CASE
Autorzy:
Tomasz J. Dąbrowski
Tematy:
CORPORATE WEBSITES
COMMERCIAL BANKS IN POLAND
CORPORATE IDENTITY
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Companies designed corporate websites in order to reach different goals. One of them is to communicate their identity. The article investigates how commercial banks operating in Poland use company websites to present some elements related to corporate identity such as logo, corporate story and corporate values.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies