Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

REKLAMA AKO POPKULTÚRNY PRODUCT

Tytuł:
REKLAMA AKO POPKULTÚRNY PRODUCT
Advertising as a popular product
Autorzy:
Peknušiaková Eva
Tematy:
MASS CULTURE
POP CULTURE
ADVERTISING TEXT
ADVERTISING
VISUALIZATION
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article analyses the ad text as pop-cultural product. It can stand in its centre - the mainstream or on the periphery. The text is approaching the issue from a broader cultural context, through the issue of mass and popular culture. Short analysis brings television advertising spot both as a common commercial product, and as a product of artistic value.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies