Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategic quality management on business to business market in Bosnia and Herzegovina

Tytuł:
Strategic quality management on business to business market in Bosnia and Herzegovina
Autorzy:
Zijada Rahimić
Kenan Uštović
Tematy:
B2B sales
competitiveness
Customer-Oriented Sales (COS) Model differentiation
quality
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Product and service quality has increasingly seen as a crucial factor of competitiveness, not only for individual companies, but for entire industries too. Using specific resources and capabilities companies can take a chance to delight their customers. This paper presents new sales model developed by authors, which includes all necessary steps related to sales process. Customer-Oriented Sales (COS) Model considers opportunity that company differentiates itself and become market leader. This paper includes research about companies engaged in B2B sale in Bosnia and Herzegovina and their willingness to use quality as differentiation tool. As a method of research we used data collection questionnaire. It is important to notice that the quality is not the purpose of itself. Investments in quality without recognition of customer needs can also be ineffective. Taking into account all anticipated results, we will make a conclusion about possibilities that companies’ incorporate COS Model in their business system

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies