Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zur Nützlichkeit von konfrontativen deutsch-polnischen Untersuchungen beim Erstellen der Schulwörterbücher für das Sprachenpaar Deutsch-Polnisch

Tytuł:
Zur Nützlichkeit von konfrontativen deutsch-polnischen Untersuchungen beim Erstellen der Schulwörterbücher für das Sprachenpaar Deutsch-Polnisch
THE USEFULNESS OF CONTRASTIVE ANALYSIS WITH REFERENCE TO THE GERMAN AND POLISH LANGUAGE SYSTEMS FOR THE CREATION OF GERMAN-POLISH LEARNER DICTIONARIES
Autorzy:
Renata Nadobnik
Tematy:
ZWEISPRACHIGE SCHULWÖRTERBÜCHER
KONFRONTATIVE UNTERSUCHUNGEN
LEXIKOGRAPHISCHE WERKSTATT
BILINGUAL LEARNER DICTIONARIES
COMPARATIVE ANALYSIS
WORKSHOP ON LEXICOGRAPHY
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article aims to present selected areas of comparative analysis of Polish and German. Due to the large volume of research carried out in the field, the article focuses on those aspects which are the most closely connected with bilingual pedagogical lexicography. To complement the above, the author presents techniques used in Polish-German and German-Polish learner dictionaries and indicates their relation to the comparative analysis results.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies