Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

City break – próba wyjaśnienia i zdefiniowania zjawiska w odniesieniu do polskiego rynku usług turystycznych

Tytuł:
City break – próba wyjaśnienia i zdefiniowania zjawiska w odniesieniu do polskiego rynku usług turystycznych
City break – an attempt to explain and define the phenomenon with regard to Polish market of tourist services
Autorzy:
Monika Prylińska
Tematy:
CULURAL TOURISM
CITY BREAK
TOURIST MARKET
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents short tourist trips to cities as a modern form of cultural tourism taken up individually. The authors clarify and organize the definitions, present the genesis of city break offers, analyze their organization and the group of the offer suppliers, as well as they attempt to draw a brief characteristic of the typical consumer.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies