Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

EINE ANDERE MODERNE IM PARIS DER DRITTEN REPUBLIK. DIE „FONTAINES WALLACE“ UND JULES COUTANS „PORTEUSE DE PAIN“ ALS AVANTGARDE-KUNST

Tytuł:
EINE ANDERE MODERNE IM PARIS DER DRITTEN REPUBLIK. DIE „FONTAINES WALLACE“ UND JULES COUTANS „PORTEUSE DE PAIN“ ALS AVANTGARDE-KUNST
Another modernity in the Paris of the Third Republic. The “Fontaines Wallace” and Jules Coutan’s “Porteuse de pain” as Avant-Garde Art
Autorzy:
Körner Hans
Tematy:
WALLACE
COUTAN JULES
AVANT-GARDE
MODERNITY
FRENCH
SCULPTURE
MONUMENT
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The first study, which deal with works of the ‘other modernity’ of the French 19th century, deals with objects that, as multiply producible and stylistically eclectic objects, fell through the Modernist grid, although they correspond exactly to a definition of the avant-garde as formulated in the succession of Saint-Simon. The second study asks whether the iconography of “modern life”, in the sense of Charles Baudelaire’s “Le peintre de la vie moderne”, should not be added to the definition of modernity - against a limited formalist definition of modernity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies