Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

L’INTERCOMPRÉHENSION DANS LE PROCESSUS D’APPRENTISSAGE DES LANGUES

Tytuł:
L’INTERCOMPRÉHENSION DANS LE PROCESSUS D’APPRENTISSAGE DES LANGUES
Inter-comprehension in the process of learning languages
Autorzy:
Adamčiak Miroslav
Tematy:
INTER-COMPREHENSION
LANGUAGE
LINGUISTICS
EUROPEAN UNION
STUDENT RESEARCH ACTIVITY
Język:
fra
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents results of a Student Research Activity worked out by the author of the article. It offers a brief overview of a relatively new phenomenon known as “inter-comprehension” which is a new approach in teaching and learning foreign languages. The beginning of the article provides information on the origin of the term and its evolution up to its present form according to international, as well as Slovak, research conducted in this field over the last twenty years. Furthermore, the article highlights the importance of this new approach in methodologies of foreign languages regarding the laws and ideology of the European Union. In addition, a concise view of different research projects put in language pedagogy practice is included in the article. Finally, the results of a Students Research Activity, which was conducted by the author with help of students from Matej Bel University, on the contribution of “inter-comprehension” to learning foreign languages, are presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies