Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Planowanie marketingowe w turystyce

Tytuł:
Planowanie marketingowe w turystyce
Autorzy:
Iwan, Bolesław
Tematy:
Marketing
planowanie
turystyka
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem artykułu jest analiza planowania marketingowego i jego specyfiki w działalności turystycznej. Planowanie w firmach turystycznych jest bardzo ważne ponieważ rosną wymagania rynku turystycznego oraz zmienia się otoczenie marketingowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies