Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„To learn with” in the view of the holistic, relational and inclusive education

Tytuł:
„To learn with” in the view of the holistic, relational and inclusive education
Autorzy:
Nowak-Łojewska, Agnieszka
O’Toole, Leah
Regan, Claire
Ferreira, Manuela
Data publikacji:
2019-04-30
Tematy:
children
education
holistic
inclusive and relational pedagogy
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The text is an attempt at illustrating the category “to learn with…” in three approaches: holistic, inclusive and relational. Each of them brings in interesting solutions to work with children which originate in a constructivist-humanistic approach to education. The text points out the value of communication and building relationships between a teacher and a child; the sense of play and active learning by using a problem-solving approach, motivation and children’s interest in the world.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies