Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The primary school teacher and the gifted student: on the issue of (in-)competence

Tytuł:
The primary school teacher and the gifted student: on the issue of (in-)competence
Autorzy:
Kwiatkowska-Góralczyk, Małgorzata
Data publikacji:
2018-05-21
Tematy:
teacher
gifted student in the first to third grades a primary school
(no) competence teacher
problems of a teacher and gifted student
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In my article, I endeavour to outline the reality currently faced by a gifted student in the first to third grades of a public primary school and the daily practices of their teacher. I also attempt to reveal the reasons why gifted students rarely receive special attention from the teacher. Many teachers perceive a gifted student as a cause of problems, since such students require more interest to be taken in their persons and that their specific educational needs are met. I also discuss the teacher's attitudes and actions that make it difficult or even impossible for them to conduct proper work and build a proper relationship with a gifted student.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies