Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Standaryzacja i adaptacja strategii – dylemat firm działających na rynkach zagranicznych

Tytuł:
Standaryzacja i adaptacja strategii – dylemat firm działających na rynkach zagranicznych
STANDARDIZATION AND ADAPTATION OF THE STRATEGY - THE DILEMMA OF ENTERPRISES ACTING ON FOREIGN MARKETS
Autorzy:
Beata Wierzbicka
Tematy:
STRATEGY STANDARDIZATION
STRATEGY ADAPTATION
FIRMS ACTING ON FOREIGN MARKETS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Strategies of firms acting on international markets, as well as specific groups of marketing's acts such as product placement, price promotion or distribution might be standardized or varied in different level. Finding exact proportion between standardization and adaptation of the strategy is one of the basic dilemma of firms acting on foreign markets in adjusting their offer to specific market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies