Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli

Tytuł:
Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli
Students and teachers opinions on difficult situations in school
Autorzy:
Ireneusz ZAWŁOCKI
Krzysztof NIEWIADOMSKI
Ewa NIEROBA
Data publikacji:
2013
Tematy:
problemy współczesnej szkoły
trudne sytuacje szkolne
relacje uczeń-nauczyciel
problems of modern school
difficult school situations
student and teacher relationship
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W opracowaniu dokonano ogólnej analizy głównych problemów dotykających uczniów i nauczycieli we współczesnej szkole, wskazując obszary stwarzające największe trudności obydwu podmiotom procesu edukacji. O ocenę analizowanych zagadnień poproszono uczniów i nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych, przeprowadzając badania pozwalające wskazać podstawowe trudne sytuacje szkolne widziane oczyma jednych i drugich.

The study was the overall analysis of main problems affecting students and teachers in today's schools. This paper points out areas which cause the greatest difficulty in communication and other important areas. Both students and teachers were invited to indicate most common problems which can appear and be found in modern school

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies