Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształcenie towaroznawców – pomost między ekonomią i techniką

Tytuł:
Kształcenie towaroznawców – pomost między ekonomią i techniką
Education of commodity specialists – a bridge between economics and technology
Autorzy:
Lotko Małgorzata
Tematy:
towaroznawstwo
nauki o jakości
programy nauczania
commodity science
quality sciences
teaching programs
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the paper was to identify the scope of commodity science (understood as quality sciences) as well as its place and role in teaching programs. The research was conducted using direct (personal) interview, which is a typical technique for qualitative analysis. The empirical part of the study defines the scope and challenges of modern commodity science in the curricula of universities. The author's contribution is the implementation of pioneering qualitative research and systematization of obtained results.

Celem opracowania była identyfikacja zakresu towaroznawstwa (rozumianego jako nauki o jakości) oraz jego miejsca i roli w programach nauczania. Badanie przeprowadzono z wykorzystaniem wywiadu bezpośredniego (osobistego), który jest techniką typową dla analiz jakościowych. W części empirycznej opracowania określono zakres oraz wyzwania nowoczesnego towaroznawstwa w programach nauczania uczelni wyższych. Wkładem autorki jest realizacja pionierskiego badania jakościowego i usystematyzowanie uzyskanych wniosków.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies