Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W poszukiwaniu źródeł mi ędzynarodowej atrakcyjności Szwecji Wymiar kulturowy

Tytuł:
W poszukiwaniu źródeł mi ędzynarodowej atrakcyjności Szwecji Wymiar kulturowy
Autorzy:
Kobierecka Anna
Kobierecki Michał
Tematy:
culture
Sweden
cultural diplomacy
nation branding
state’s image
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to investigate the selected ways by which Sweden shapes its international attractiveness using culture. The research is empirical and is directed at verification of hypotheses stating that culture should be regarded as an important factor of shaping Sweden’s brand and that the chain of IKEA stores is an extraordinary channel of enhancing Sweden’s national brand with the use of culture. The others that are worth mentioning are the Swedish Institute and the website sweden.se.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies