Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie świetlic szkolnych - pomoc w nauce i rozwijanie zainteresowań uczniów

Tytuł:
Funkcjonowanie świetlic szkolnych - pomoc w nauce i rozwijanie zainteresowań uczniów
Performance of Day-Care Rooms in Schools – Assistance in Learning and Development of Students’ Interests
Autorzy:
Kropiowski Radosław
Data publikacji:
2018-04
Tematy:
education
primary school
common room
day-care room
development
upbringing
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
School day-care rooms can play an important role in the education process. The way in which this “free” time can be used, may have a positive impact on children, e.g. through finding their unknown talents and skills. On the other hand, the lack of appropriate conditions for organising classes in day-care rooms (rooms are not adequate for the number of pupils who stay there), and primarily the fact that classes organised there do not meet the needs and interests of the pupils, may lead to a situation where they will completely miss their additional opportunities to supplement educational and cultural needs of children.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies