Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Технологии политического маркетинга в украинских избирательных кампаниях

Tytuł:
Технологии политического маркетинга в украинских избирательных кампаниях
Autorzy:
Диана А. Мастерук
Tematy:
political marketing,
electoral campaign,
political technology,
political competition,
political manipulation
Język:
rosyjski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Analyses the dynamics and characteristics of political marketing in election campaigns the period of existence of the independent Ukraine. The influence of the nature of the electoral processes of social, economic, financial, social and other factors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies