Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modele biznesowe a proces tworzenia wartości w gospodarce cyfrowej

Tytuł:
Modele biznesowe a proces tworzenia wartości w gospodarce cyfrowej
Business models in the process of value creating in digital economy
Autorzy:
Włodzimierz Rudny
Tematy:
modele biznesowe
wartość
wiedza
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rozwój technologii ICT przekłada się na konieczność zmiany modeli biznesowych przedsiębiorstw. Kluczowym elementem w procesie tworzenia wartości staje się klient, który dzięki wielokanałowym platformom wymiany uzyskuje możliwość ciągłej komunikacji z przedsiębiorstwem i innymi elementami ekosystemu, do którego należy. Wartość nie jest wyłącznie funkcją produktu lub usługi, nie jest stała ani trwała i w coraz mniejszym stopniu jest kontrolowana przez podmiot oferujący produkt/usługę. Jest natomiast funkcją dostępnej przestrzeni wyboru dla klienta, podziałem jej zasobów i wzrostem mobilności.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies