Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowoczesne instrumenty marketingowe wykorzystywane do oddziaływania na odbiorców oferty kulturalnej przez instytucje kultury na rynku Unii Europejskiej

Tytuł:
Nowoczesne instrumenty marketingowe wykorzystywane do oddziaływania na odbiorców oferty kulturalnej przez instytucje kultury na rynku Unii Europejskiej
Modern Marketing Tools Used to Influence the Customers of Cultural Offers by Cultural Institutions in the EU Market
Autorzy:
Tomasz Smoleń
Tematy:
MARKETING
ARTS AND CULTURE
PROMOTION
COMMUNICATION
MARKETING TOOLS
E-MARKETING MIX
CULTURAL AFFAIRS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The introduction defines entities that can be considered enterprises of the cultural market. Based on Hirschmann’s model, target audiences of communications on these markets are presented. The seven groups of e-marketing tools proposed by Smith and Chaffey are discussed in detail, along with examples of modern tools used in marketing to communicate with customers of cultural offers. These are complemented with a presentation of ideas and suggestions concerning the content of cultural institutions’ websites included in a document prepared by the EU project, Minerva EC. The following section examines mobile marketing in cultural institutions’ communication. The final section looks at the importance of innovative tools based on digital technology in cultural institutions’ communication with the market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies