Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Persuasion 2.0: Überlegungen zur multimodalen Persuasionskonstitution in Videoblogs

Tytuł:
Persuasion 2.0: Überlegungen zur multimodalen Persuasionskonstitution in Videoblogs
Autorzy:
Woźniak Beata
Data publikacji:
2017
Tematy:
perswazja
strategie perswazji
videoblogi
multomodalność
analiza multimodalna
Język:
polski
niemiecki
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Web 2.0 diametralnie zmieniło komunikację w społeczeństwie. Zmieniły się również nawyki korzystania z mediów. Rosnącą popularnością cieszą się rozwijające się platformy internetowe, jak np. YouTube, które zachęcają użytkowników do publikowania własnych treści. Znaczna liczba filmików udostępnionych na tej platformie to videoblogi. Youtuberzy słyną z tego, że opowiadają o własnych nastawieniach, ocenach oraz doświadczeniach, w związku z czym postrzegani są za wysoce subiektywnych. Dzięki swojemu potencjałowi ilościowemu (praktycznie nieograniczona możliwość ekspansji) oraz jakościowemu (transparentna, niehierarchiczna komunikacja), videoblogi urosły do rangi komunikacyjnego (jak również ekonomicznego) instrumentu opiniotwórczego. Przedsiębiorstwa oczywiście szybko dostrzegły możliwość wykorzystania videoblogerów w celach promocyjnych. W niniejszym artykule zidentyfikowane oraz poddane multimodalnej analizie zostały strategie perswazji, którymi posługują się videoblogerzy w filmikach, w których rekomendują swoim widzom nabyte produkty.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies