Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing mobilny na smartfonach

Tytuł:
Marketing mobilny na smartfonach
Mobile Marketing on Smartphones
Autorzy:
Gurgul Piotr
Tematy:
Marketing mobilny
Telefonia komórkowa
Efektywność reklamy
Studium przypadku
Mobile marketing
Mobile phone
Advertising efficiency
Case study
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Gdy reklama mobilna jest już stosowana, występuje ona najczęściej w dosyć podstawowych i przestarzałych postaciach, takich jak krótkie wiadomości tekstowe czy też nieskomplikowane aplikacje sponsorowane. Bogaty wachlarz nowych możliwości technicznych smartfonów opisany w niniejszej pracy stanowi znaczący potencjał, który można wykorzystać celem podniesienia skuteczności, a często i efektywności reklamy dla odbiorców. Celem artykułu jest przybliżenie i ocena cech smartfonów użytecznych w nowoczesnym marketingu mobilnym wraz z wybranymi przykładami ich wykorzystania. (fragment tekstu)

The aim of this paper is to investigate new marketing opportunities introduced by the emergence of intelligent mobile devices such as smartphones, tablets and e-book readers. This will be followed by the description of new technical features capable of improving mobile marketing quality. Paper concludes with the case study of a sponsored smartphone application.(original abstract)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies