Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problematyka różnorodności biologicznej w kształceniu studentów na kierunkach przyrodniczych

Tytuł:
Problematyka różnorodności biologicznej w kształceniu studentów na kierunkach przyrodniczych
Biodiversity content in curricula of natural science faculties
Autorzy:
Alicja Walosik
Beata Jancarz-Łanczkowska
Elżbieta Rożej-Pabijan
Data publikacji:
2014-09-30
Tematy:
education
sustainable development
biodiversity
university curricula
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Education concerning biodiversity has a long tradition in Poland, and has its origin in environmental education in XIX century. Biodiversity education in a novel approach encompasses three aspects – environment, society and economy. This approach arise with Education for Sustainable Development and Biodiversity Convention in 1992 during United Nations conference in Rio de Janeiro „Environment and development”. Poland as the cosignatory of Biodiversity Convention is obliged to educate for biodiversity protection on all levels of formal education. What means, that content connected to biodiversity should be present in all documents related to formal education, including curricula at universities. Here we aimed at comparing curricula of two faculties at Pedagogical University in Cracow: Biology and Environmental protection to verify if they include content related to biodiversity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies