Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově

Tytuł:
Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově
A range of evaluative Situations and evaluative Approaches in Art Education
Autorzy:
Karla Brücknerová
Data publikacji:
2011
Tematy:
school assessment
methods and forms of assessment
evaluative situation
verbal assessment
classification
assessment of art work
art lessons
art teacher
Język:
czeski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article – which is based on a broadly defined grounded theory – is to describe a range of evaluative situations based on a teacher’s initiative in art lessons given at the lower secondary level of schools. The article presents a range of evaluative situations in art lessons followed by four general approaches by which teachers cope with assessment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies