Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zintegrowany model kulturoterapii w pedagogice młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym

Tytuł:
Zintegrowany model kulturoterapii w pedagogice młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym
An integrated model of culture therapy in the education of young people at risk of social exclusion
Autorzy:
Janusz Skwarek
Tematy:
kulturoterapia
muzykoterapia
arteterapia
dramoterapia
wykluczenie społeczne
kompetencje społeczne
culture therapy
music therapy
art therapy
drama therapy
social exclusion
social competence
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Prezentowany artykuł dotyczy realizowanego przez Wyższą Szkołę Zarządzania i Administracji w Zamościu projektu o nazwie „Zintegrowany Model Kulturoterapii w Pedagogice Młodzieży Zagrożonej Wykluczeniem Społecznym”. Przedstawiono główne cele, założenia, działania projektowe oraz koncepcję produktu finalnego.

This article is concerned with the project implemented by the Higher School of Management and Administration in Zamość entitled: „An Integrated Model of Culture Therapy in the Education of Young People at Risk of Social Exclusion”. The article presents the main objectives, assumptions, project activities and the concept of the final product.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies