Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Studenci oszukują system, czy system oszukuje studentów? perspektywy uczciwości wśród studentów na przykładzie zjawiska plagiaryzmu

Tytuł:
Studenci oszukują system, czy system oszukuje studentów? perspektywy uczciwości wśród studentów na przykładzie zjawiska plagiaryzmu
Students cheats the system or system cheats a students? Prospect for honesty among students on the example of the phenomenon of plagiarism
Autorzy:
Monika Łozińska
Tematy:
uczciwość
plagiat
plagiaryzm
student
oszustwo
nieuczciwość akademicka
honesty
plagiarism
students
cheating
academic dishonesty
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents a perspective of fairness, its dimensions and forms among students with regard to their perception of the phenomenon of plagiarism. The frst part indicates what is integrity, its sources and dimensions. Next, various forms of academic dishonesty and scale to then identify the reasons why students commit cheating and plagiarism are presented. Analysis of this specifc topics allowed for a thorough description of what pragmatic moral ethics of students are. This is the perspective adopted by their honesty, which by reference to the size of fairness allows to indicate that students are not really dishonest in his own and his group opinion. There are only practical, pragmatic.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies