Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza finansowa nowo tworzonego kierunku studiów a biznesplan stosowany przez przedsiębiorstwa – podobieństwa i różnice

Tytuł:
Analiza finansowa nowo tworzonego kierunku studiów a biznesplan stosowany przez przedsiębiorstwa – podobieństwa i różnice
Financial analysis of the new course of study and the business plan used by enterprises – similarities and differences
Autorzy:
Anna Eugenia Jarzęmbska
Tematy:
biznesplan
nowy kierunek studiów
analiza finansowa
publiczne szkoły wyższe
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zwiększająca się konkurencja pomiędzy szkołami wyższymi oraz niż demograficzny wymuszają na uczelniach konieczność myślenia biznesowego. Także obowiązujące ustawodawstwo sprawia, że tworzenie nowych kierunków przez uczelnie odbywa się z zachowaniem pewnych zasad. Na etapie powoływania nowych kierunków wymagane jest spełnienie wielu warunków. Jednym z nich jest określenie kosztów jego utworzenia i przeprowadzenia. Nowo tworzony kierunek powinien być zgodny z realizowaną przez uczelnię strategią. Celem niniejszej pracy jest porównanie wymogów dokumentacyjnych nowego kierunku z typowym biznesplanem stosowanym przez przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem analizy finansowej utworzenia i prowadzenia kształcenia na nowym kierunku studiów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies