Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosuvannya marketynhovykh pidkhodiv do stymulyuvannya innovatsiynoho enerhozberezhennya u sferi teplopostachannya mista

Tytuł:
Zastosuvannya marketynhovykh pidkhodiv do stymulyuvannya innovatsiynoho enerhozberezhennya u sferi teplopostachannya mista
USE OF MARKETING APPROACHES TO STIMULATION OF INNOVATIVE ENERGY SAVING IN A HEAT SUPPLY SPHERE OF A CITY
Autorzy:
Mykola I. Sotnyk
Iryna M. Sotnyk
Tematy:
ENERGY SAVING
INNOVATIONS
HEAT SUPPLY
HOUSING AND COMMUNAL SERVICES
MARKETING APPROACHES
Język:
ukraiński
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The necessity of marketing approaches' using to stimulate the introduction of innovative energy saving technologies in housing and communal services of Ukraine, in particular, in heat supply sphere is proved. Targets and stages of reduction of power resources consumption by municipal sector are defined. The basic energy saving directions and corresponding actions of local authorities for formation of demand and advancement of innovative energy saving products for sphere of a heat supply for example of Sumy city are generated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies