Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social Role of the Mass Media – a Component of the Strategy ”Kazakhstan – 2015”

Tytuł:
Social Role of the Mass Media – a Component of the Strategy ”Kazakhstan – 2015”
Autorzy:
Roza Autalipovna Nurtazina
Tematy:
political science,
the Strategy «Kazakhstan –2050», media culture,
social political,
mass media
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In Kazakhstan media space is extending, it actively influences the public consciousness being a powerful tool of information, cultural and educational ties, a factor of development of creative abilities of an individual of the new millennium. In this regard, social relationships and models of modern identity get more complex, forcing us again to try to understand such phenomena as “media” and “media culture” and their role in society. Therefore, the role of the media remains important in our country. As the President of Kazakhstan Nursultan Nazarbayev noted: “We shall dramatically increase the informational content of the life of Kazakhstani society, widen the ability of Internet technologies both in informing citizens and in strengthen the ongoing” feedback” betwee the state and the population”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies