Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Role of Family and School Enviroment in Theraphy of Children with Central Auditory Processing Disorder

Tytuł:
The Role of Family and School Enviroment in Theraphy of Children with Central Auditory Processing Disorder
Autorzy:
Kruczyńska-Werner Anna
Data publikacji:
2018-12-15
Tematy:
central auditory processing disorder (CAPD)
noise
school
music
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
More and more patients are presenting with a clinical suspicion of Central Auditory Processing Disorder (CAPD). In order to make a correct diagnosis, it is necessary for an interdisciplinary team of experts to conduct thorough tests and carry out a reliable analysis of their results. CAPD is a problem diagnosed in patients with normal hearing sensitivity; moreover, their difficulties do not result from cognitive or linguistic impairment, although they can co-occur with these conditions. Specialists recommend three complementary approaches which can improve the functioning of children with CAPD. One of these strategies is to modify their home and school environment. This article provides elaboration on this issue; it also shows the role of the immediate environment in the therapy of a child with CAPD. The guidelines it offers are also useful in the therapy of patients with hearing perception problems.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies