Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The press in constructing the cultural strategies of war. An example from the conflict in the Republic of Tajikistan

Tytuł:
The press in constructing the cultural strategies of war. An example from the conflict in the Republic of Tajikistan
Autorzy:
Olzacka Elżbieta
Niechciał Paulina Maria
Data publikacji:
2015
Tematy:
conflict
media
cultural strategies
war
Tajikistan
press analysis
post-Soviet area
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes the role of the press in constructing the cultural strategies of war on the example from the conflict in the Republic of Tajikistan (1992-1997). On the basis of qualitative analysis newspapers published in Russian and Tajik we present one of these strategies - the efforts of the key factions of the conflict (the post-communists, the democratic opposition, the Islamic opposition) to convince Tajik society to a certain, designated vision of a new, independent Tajikistan.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies