Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czego współczesny licealista dowie się o patriotyzmie z lektur „ogwiazdkowanych”?

Tytuł:
Czego współczesny licealista dowie się o patriotyzmie z lektur „ogwiazdkowanych”?
What will the Modern High School Student Learn About Patriotism from Obligatory School Reading?
Autorzy:
Zielińska Wiesława
Tematy:
patriotism
romanticism
literary canon
secondary school
teaching
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article discusses the notion of patriotism as an important theme of secondary school obligatoryreading. It highlights the difficulties related to familiarizing students with the crucial partof the curriculum content. The authoress indentifies the sources of these difficulties and emphasisesthat it is extremely important in school practice to treat reading as an active mental process. Shepoints out that, by relating to contexts, it leads to shaping a critical attitude in the reception of obligatoryreading.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies