Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wartości dla klienta z wykorzystaniem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych

Tytuł:
Kreowanie wartości dla klienta z wykorzystaniem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych
Value Creation for Customers through New Information and Communication Technologies
Autorzy:
Ewa Frąckiewicz
Tematy:
ICT
VALUE CREATION
OFFER DIGITALISATION
CUSTOMERS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Modern enterprises must be able to adapt to the dynamic changes that take place in their business environment. Such changes result from the expansion of modern technologies introduced in enterprises and adopted and regularly used by buyers. More and more advanced information systems, in particular the development of the Internet and mobile telephony, have significantly changed the way enterprises and individuals behave and function on the market. Generally, benefits for users are emphasised – for buyers, it is greater comfort while for enterprises it is speed and efficient operation. The results have revealed that, depending on the degree of digitalisation offered, the expectations of partners, and, consequently, the role of new technologies in value creation is different.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies