Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Werbalizacja rozumienia pojęć przez dzieci jako wykładnik kształtowania znaczeń

Tytuł:
Werbalizacja rozumienia pojęć przez dzieci jako wykładnik kształtowania znaczeń
Verbalization in children’s understanding of concepts as the meaning shaping exponent
Autorzy:
justyna Wojciechowska
Tematy:
Child
language
communication
understanding
meaning
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper briefly discusses the process of meaning verbalization by children understood as the exponent of meaning shaping. The author, basing upon the consecutive stages of the development of child’s speech presented by Leon Kaczmarek, demonstrates the specific features to be found in each of the stages. The theoretical discussion was completed with a number of examples taken from the author’s own research activity. Additionally, the salience of culture conditioning in the process of gaining of one’s language competence was focused upon.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies