Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizualny populizm: analiza praktyk multimodalnych na przykładzie plakatów wyborczych z Polski i Niemiec

Tytuł:
Wizualny populizm: analiza praktyk multimodalnych na przykładzie plakatów wyborczych z Polski i Niemiec
Visual populism: Analysis of multimodal practices on the example of election posters in Poland and Germany
Autorzy:
Czachur Waldemar
Pappert Steffen
Data publikacji:
2019
Tematy:
visual populism
election poster
multimodal practices
Język:
polski
niemiecki
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to present a picture of populist parties on the example of selected election posters from Germany and Poland. We assume that linguistic and visual stereotypes play a special role as collectively recognized knowledge formations in the process of creating populist images of the world. By analyzing election posters, we want to capture the specificity of multimodal practices through which populists invoke stereotypes in order to activate the desired emotions and legitimize their interests. Using selected posters from Poland and Germany as an example, we want to capture communication strategies and multimodal practices typical of populist parties.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies